نماینده مردم تهران در مجلس گفت: این چه جفایی است که می‌گویند پزشکان برنامه‌ای ندارد، بند به بند برنامه‌های وی قابل تحقق است و ما باید با وی همکاری کنیم.

بند به بند برنامه‌های پزشکیان قابل تحقق است

عبدالحسین روح الامینی در جلسه علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی در موافقت با کلیات برنامه دولت چهاردهم، اظهار کرد: وعده صادق پزشکیان در مناظرات و تبلیغات انتخاباتی، امروز محقق شد و وی تشکیل دولت وفاق ملی را عملیاتی کرد.

وی بیان کرد: وی آغازی نو را در مشی سیاسی عملاً اجرایی کرد و به صراحت گفت که من دولت سوم کسی نیستم و به واقع دولت اول پزشکیان محقق شده است و ما باید این موضوع را قدر بدانیم و باید استمرار و تداوم پیدا کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در وزارتخانه‌ها، استان‌ها و در نقاط مختلف کشور نباید قطارها و اتوبوس‌ها راه بیافتد و عده‌ای را ببرند و عده‌ای را بیاورند و نباید شاهد انتصابات و تغییرات اینچنینی باشیم. مسئله اصلی ما باید سیاست‌های مقام معظم رهبری و برنامه هفتم توسعه باشد.

روح الامینی گفت: ۱۷ صفحه از برنامه دولت چهاردهم در سیستم نمایندگان بارگذاری شده است و اولویت‌های دولت آمده است. عزم پزشکیان جزم است که تغییر به نفع مردم و تحول به نفع مردم را آغاز کند.

وی ادامه داد: این چه جفایی است که می‌گویند پزشکان برنامه‌ای ندارد. بند به بند برنامه‌های وی قابل تحقق است و ما باید با وی همکاری کنیم.

روح الامینی گفت: ۱۹ وزیر پیشنهادی به مجلس معرفی شده که رئیس جمهور در حوزه بهداشت و درمان تخصص لازم را دارد و باید به ویژه در این حوزه به وی اعتماد کنیم. همچنین وی فردی متخصص را برای وزارت راه و شهرسازی معرفی کرده است که همه مدارج را طی کرده و آسانسوری بالا نیامده است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.